Wednesday 15 October 2014

NAK KURUS CEPAT DAN PANTAS

KENAPA MEMILIH 2 SLIM PHYTOSCIENCE


2 Slim Phytoscience
2 Slim Phytoscience
2 slim phytoscience adalah revolusi terkini dalam menghasilkan formula pengurusan berat badan dengan pantas dan berkesan. Ia menggabungkan tiga ramuan yang berkuasa, berpaten dan terbukti secara klinikal untuk pengamal diet, iaitu Super Citrimax, PhytoCellTec Argan dan PhytoCellTec Solar Vitis. 2 SLLIM adalah yang pertama dalam industri pemakanan dengan rekod yang terbukti berkesan secara klinikal dan bukan sekadar gembar-gembur.
Fokus Ramuan Utama:
Gabungan unik Garcinia Cambogia (Super Citrimax), ekstrak biji Kopi Hijau dan sel-stem dua jenis tumbuhan membolehkan penurunan berat badan menerusi pembaikan sel untuk kesempurnaan tubuh kita.
  • Super CitriMax® –Terbukti secara klinikal dapat menyekat selera makan, membakar lemak, mengurangkan BMI dan menurunkan berat badan. Semuanya tanpa kesan sampingan negatif. Ia juga meningkatkan tahap Serotonin yang dapat meningkatkan emosi dan kualiti tidur di samping mengurangkan rasa lapar dan mencegah makan berlebihan.
  • PhytoCellTec™ Argan - ditambah untuk meningkatkan keupayaan penjanaan semula sel-sel stem kulit dan sekaligus mencapai keremajaan kulit dari dalam..
  • PhytoCellTec™ Solar Vitis dipercayai dapat melindungi sel-sel stem epidermis daripada tekanan UV dan penuaan kulit disebabkan oleh cahaya.
  • Ekstrak biji Kopi Hijau kaya dalam asid klorogenik yang membantu membentuk keluk badan kerana ia hanya mensasarkan jisim lemak dan bukan jisim otot.
2 slim phytoscience sangat sesuai untuk:
  • Orang yang sibuk: Kebanyakan kita menggunakan 80% daripada masa kita bekerja keras untuk hidup. Kadang-kadang, kita menghabiskan masa berjam-jam berulang alik dari kerja. Semua ini menyebabkan kita tiada masa untuk melakukan senaman yang diperlukan untuk penurunan berat badan. Kini, Super Citrimax bertindak sepanjang masa untuk membantu anda mengurangkan berat badan dengan mudah.
  • Mereka yang ingin memiliki struktur tulang yang sihat: Kalsium adalah diperlukan untuk menyokong fungsi tulang dan gigi, membantu dalam fungsi otot dan penyambungan saraf. 2 SLLIM mengandungi kalsium dalam jumlah yang sederhana untuk penjagaan kesihatan umum.
  • Mereka yang ingin mengekalkan tahap kolesterol yang sihat: Menurunkan kolesterol secara semulajadi boleh menyelamatkan nyawa anda. Turunkan kolesterol LDL anda di bawah 100 dapat memberikan perlindungan yang kuat terhadap penyakit jantung.
  • Mereka yang ingin meningkatkan kesihatan kulit: PhytoCellTec Argan diperolehi daripada pokok argan yang jarang dijumpai. Ia boleh menyuburkan sel-sel stem kulit yang bertanggungjawab untuk menghasilkan kolagen dan elastin, memulihkan ketegasan kulit dan mengurangkan kedut.
  • Mereka yang suka aktiviti luar: Seperti yang kita tahu, radiasi UV bertanggungjawab atas 80% penuaan kulit. Bagi mereka yang suka melakukan aktiviti luar, sinaran UV telah menjadi salah satu isu yang paling membimbangkan. Walaupun penapis perlindungan matahari digunakan, toksin dan radikal bebas tetap dihasilkan oleh UV pada kulit. PhytoCellTec Solar Vitis dapat melindungi kulit kita daripada tekanan UV dan melawan foto-penuaan.
LAPAN SEBAB MEMILIH 2 slim phytoscience
  1. Ramuan utama 2SLLIM
    • Super Citrimax memperoleh taraf GRAS yang disahkan oleh Kumpulan Burdock, pakar toksikologi utama di Amerika Syarikat dalam menilai keselamatan bahan-bahan makanan dan minuman. Profil keselamatan yang komprehensif telah ditubuhkan dan ini menunjukkan margin keselamatannya yang luas untuk kegunaan manusia.
    • 2SLLIM bertindak secara semulajadi tanpa merangsang system saraf utama. Ianya tidak akan membentuk tabiat dan pastinya tidak akan menyebabkan mengantuk, berasa gemuruh atau peningkatan denyutan jantung yang cepat yang biasanya dikaitkan dengan perangsang diet.
  2. Meningkatkan Serotonin
    • 2SLLIM meningkatkan tahap plasma Serotonin yang berkaitan dengan pengurangan pengambilan makanan dan pengurangan berat badan. Mekanisme ini akan memastikan badan kita tidak mengalami fenomena melantun selepas berhenti mengambil produk 2SLLIM.
  3. Tidak perlu diet khas atau senaman rutin
    • 2SLLIM membantu untuk mencapai berat badan yang sihat sambil mengurangkan selera makan dan membakar lemak badan, maka diet atau senaman rutin adalah tidak diperlukan. Kajian klinikal menunjukkan bahawa Super Citrimax mempunyai kesan yang tiga kali ganda lebih cepat daripada diet dan senaman sahaja.
  4. Tanpa kesan julap dan diuretik
    • 2SLLIM tidak akan menyebabkan sakit perut, ketidakselesaan atau iritasi. Ia sesuai untuk diambil setiap hari pada bila-bila masa.
  5. Produk terbukti secara klinikal dan saintifik
    • Terdapat penyelidikan dan bukti yang kukuh menunjukkan bahawa bahan aktif yang digunakan dalam 2SLLIM boleh membawa kepada keberkesanan penurunan berat badan secara pantas tanpa kesan sampingan.
  6. Produk yang serupa disahkan syarikat terkenal di dunia
    • Ramuan Super Citrimax telah digunakan secara meluas sebagai ejen menguruskan badan dalam beberapa jenis minuman kesihatan yang dihasilkan oleh syarikat-syarikat seperti Pepsi Co., Coca-Cola Co., Yakult, Unilever dan sebagainya.
  7. Ramuan berpaten
    • Semua bahan aktif yang digunakan dalam formulasi 2SLLIM telah dianugerahkan paten oleh Amerika Syarikat sementara menunggu untuk paten lain di seluruh dunia atas formulasi unik dan keberkesanannya.
  8. Sesuai untuk mereka yang mencari gaya hidup yang sihat
    • Sumber kalsium yang baik terdapat di dalam formulasi 2 slim phytoscience. Ia akan membantu untuk mencegah osteoporosis. Tambahan pula, ramuan utama – Super Citrimax disahkan dapat mengekalkan tahap kolesterol yang normal dengan merendahkan jumlah kolesterol dan kolesterol LDL di samping meningkatkan kolesterol HDL.

No comments: