Wednesday 15 October 2014

Triple Stemcell Miracle Spray


Serum rawatan dan permasalahan kulit luaran, Triple Stemcell Miracle Intense Essence spray. Rahsia penghasilan kulit yang lebih anjal, remaja dan awet muda. Kini penjagaan kulit wajah menjadi lebih mudah dan berkesan. Mampu mengatasi masalah jerawat, kedutan, eyebag dan juga penyakit berkaitan kulit.

Maklumat Produk

Triple Stemcell Spray, berasaskan kajian produk skincare terkini oleh saintis Mibelle Biochemistry. Gabungan 3 jenis stem cell tumbuh-tumbuhan beserta ekstrak bunga dan beberapa jenis tumbuhan dan buah-buahan berkhasiat.

Bahan Utama:
PhytoCellTec Malus Domestica (Apple Stem Cell), PhytoCellTec Solar Vitis (Stem Cell Anggur), PhytoCellTec Argan (Buah Argan Maghribi), Crocus DermCom Chrysanthus Bulb Ekstrak (Anugerah Inovasi Europah 2012), Sodium Hyaluronate, Ekstrak Gandum, Ekstrak Ubi Kayu larutan air dan di perkayakan kandungan mineral dari mata air semulajadi.

Menggunakan kaedah terapi sel unsur surih dengan molekul kecil supaya menghasilkan penembusan yang tinggi serta mendapat kesan dan tindak balas serta-merta. Mudah digunakan, hanya perlu sembur dan ratakan dibahagian muka atau kulit bermasalah.

No comments: